wtorek, 21 stycznia 2014

Od Rinevy do Gammy, Blue, Alex'a

Popatrzyłam na Alex'a .
- Pójdź do Blue, ja sprawdzę, co z Gammą.- chłopak kiwnął głową, a ja wyszłam.
Znalazłam ją siedzącą na schodach.
- Mogę?- spytałam, a dziewczyna wzruszyła tylko ramionami.
Usiadłam więc, nie zrażając się obojętnością nowej członkini.
- Jestem pewna, że Blue nie chciała Cię urazić. Nie wiedziała, że nie używasz już tego imienia i nie lubisz, jeśli ktokolwiek Ci je przypomina. Nie jest Ci pewnie obca wiadomość, że nie każdy umie panować nad swoim darem, czasem wymyka nam się spod kontroli i stwarza to nieprzyjemne sytuacje. Spróbuj się teraz postawić na jej miejscu. Jest jej pewnie głupio, że niechcący to zrobiła i bardzo tego żałuje. Nie zrobiła tego umyślnie.- postanowiłam uśmiechnąć się lekko na koniec swojego monologu. Gamma przez cały ten czas patrzyła się przed siebie, nie zerkając ani przez chwilę na mnie.

< Gamma, Blue, Alex? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz