wtorek, 28 stycznia 2014

Od Rinevy do Blue, Felix'a i Alex'a

- Twój brat?- ledwie usłyszałam swój głos w brzmiącej ciszy.- Czyli... Mój też.
Dobra, wiedziałam, że mam jednego brata, tę wiadomość przetrawiłam szybko, ale, że mam drugiego i to, jak widać najstarszego, bardzo mnie zdziwiło. Próbowałam sobie go przypomnieć. Z całych sił. I w końcu wyszło. Przypomniałam sobie!
- Sauron!- krzyknęłam i wybiegając, przytuliłam go.
- Kopę lat siostrzyczko.- uśmiechnął się, odwzajemniając uścisk.
Odsunęłam się od niego i spojrzałam raz na niego, raz na Alex'a.
- Jesteście tacy podobni.- stwierdziłam.- Ale Sauron przystojniejszy.
Razem z Blue, Felixem i Sauronem padaliśmy ze śmiechu, widząc naburmuszoną minę naszego Alfy.
- No już dobrze, przepraszam. Przecież wiesz, jak uwielbiam się z Tobą droczyć.- uśmiechnęłam się i poczochrałam mu włosy.

< Kto teraz? xd >

1 komentarz: