wtorek, 28 stycznia 2014

Od Elsy d.c. Mitsui


-Ślicznie-powiedziałam z uśmiechem-ja niestety umiem tylko psuć
W jednej chwili drzewo które pomalowała zamroziło się nie było już liści lecz lód i pełno śniegu.
-Na pewno jest coś w tym zabawnego i ładnego-powiedziała i podeszła bliżej
-Mitusui gdzie jestem jest wieczna zima, co mogę dobrego przynieść ze swoja mocą?Zamrozić całe tereny watahy?-spytałam i odwróciłam wzrok
-Elsa nie bój się, to strach...To przez niego wszystko zmienia się w lód-powiedziała
Nie odwracałam wzroku parę łez spłynęło mi po policzku.
-Jestem tylko zagrożeniem-powiedziałam
-Nieprawda.Nieprawda. Elsa spójrz na mnie.-powiedziała i próbowała podnieść mój podbródek tak abym spojrzała na nią.
-Nie chcę ci ani nikomu zrobić krzywdy-powiedziałam chłodno-Więc proszę odsuń się
Dziewczyna szybko się odsunęła.
-W każdej mocy jest coś pięknego,dobrego trzeba tylko to odkryć-powiedziała
Potrząsnęłam głową.A może miała racje jednym gestem dłoni na ziemie zaczął spadać śnieg.Dziewczyna otworzyła usta ze zdziwienia.
-Patrz na to-uśmiechnęłam się
http://i.crushable.com/wp-content/uploads/2013/12/Frozen-Elsa-Let-it-Go-snowflakes.gif
-A nie mówiłam że każda moc może być ładna?-spytała mnie
-Moja nie.Moja zabiła mi prawie siostrę-powiedziałam znów tym samym lodowatym tonem
Coraz więcej śniegu zaczynało spadać.Po paru minutach było go już po kostki.
-No niezłą zimę robisz-zaśmiała się
Uśmiechnęłam się do niej po czym jednym ruchem ulepiłam bałwana.
http://24.media.tumblr.com/89564cd770cd112d2a4700d1f9280732/tumblr_my63rxkkLy1rnr4rko1_500.gif
-I co nadal uważasz że jest niebezpieczna-spytała mnie
Uśmiechnęłam się lecz nagle przed oczami przeleciało mi wspomnienie (https://www.youtube.com/watch?v=MBpHiVLEH6g)
-Tak-powiedziałam i odwróciłam się
<Mitsui?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz