środa, 8 stycznia 2014

Od Marcus'a d.c. Willow

- Dzięki..., za pomoc - powiedziałem uśmiechając się lekko - ale raczej by mi nic nie zrobił...
- Wiesz..., wyglądał jakby miał zaraz wybuchnąć - zaśmiała się
- Więc możliwe z Blue wymyślą mi jakąś karę nic więcej... - zauważyłem
Kiwnęła głową.
- To może się jakoś odwdzięczę co? - zapytałem
- W jaki sposób? - zapytała
- Zmień się w zimową formę i zamknij oczy - powiedziałem dość tajemniczo
Lekko zdziwiona wykonała polecenie, szybko zawiązałem jej oczy.
- Chodź.. - wziąłem ją za rękę i ruszyłem korytarzem
Po chwili doszliśmy do kuchni. Rozwiązałem jej oczy.
- Już? - zapytała
- Chwila - mruknąłem
Wyciągnąłem pudełko lodów i podałem jej.
- Smacznego - powiedziałem
Otwarła oczy, była dość zdziwiona.

< Willow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz