środa, 16 kwietnia 2014

Nowi członkowie

Witamy bardzo serdecznie!



Właściciel: Maika1
Imię: Yoru (jap. Noc)
Wiek wilczy: 3 lata
Wiek ludzki: 19 lat
Płeć: ♀
Ranga: Szamanka
Aurum: 1000
Ekwipunek: Pióro ze skrzydeł boga
Charakter: Jestem cicha, tajemnicza i nie ufna. Stanowcza i ciekawska, na początku znajomości nie miła. Potem staję się ciepła i miła, ale rzadko sie to zdarza...
Moce: zmiennokształtność
Rodzina: Ta... Na pewno mnie interesuje
Partner: Chciałaby...
Historia: Rodzina się mnie wyparła, a pojedyncze wilki chciały mnie zabić. Ale uciekłam, choć i tak wiem, że mnie kiedyś znajdą.
Inne zdjęcia: XxxX

______________________________________________


Właściciel: Tygrysica
Imię: Severus
Wiek Wilczy: 6 lata
Wiek Ludzki: 34
Płeć: ♂ 
Ranga:Zabójca lecz bardziej nadaje się na czarnoksiężnika
Aurum: 1000
Ekwipunek: Posiada jedynie kilka ksiąg z zaklęciami oraz rzadkie zioła
Charakter: Odważny, inteligentny, skryty w sobie, samotnik, niezależny, niemiły, mroczny, poważny, dżentelmen, małomówny,wymagający,tajemniczy, rzadko się uśmiecha (można powiedzieć że w ogóle się nie uśmiecha), pełen wdzięku, nie pokonany, sprytny, lojalny, brutalny, opanowany, spokojny, cichy.
Moce: Jestem mrocznym magiem mugolu! Moje moce nigdy nie będą ci znane.
Rodzina: -
Partner/ka: Uważa że romantyzmy i miłostki zakłócają przepływ mrocznej energii.
Historia: Jak mnie poznasz to może się dowiesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz