niedziela, 27 kwietnia 2014

Od Shadow'a d.c. Blue

Moja głowa.. Myślałem że zwariuję. Po tym jak Blue wyszła z mojego pokoju, wypiłem jeszcze chyba z 3 butelki.. Dobra nie wracajmy do tematu.  Właśnie szedłem do salonu. Było słychać krzyki i śmiechy. Na kanapie siedziała Blue i Rineva. Jak zwykle plotkowały. Podszedłem do Blue.
- Cześć - Popatrzyłem na nią - Czy mogę prosić cię na stronę ?
- Jasne - Powiedziała, wstając z kanapy
Otworzyłem drzwi na balkon i wpuściłem ją pierwszą. Wszedłem zaraz za nią. Od wróciła się do mnie. Byłem trochę zestresowany... Nie wiedziałem co robić, ale się przełamałem. Uklęknąłem przed Blue i wyciągnąłem pudełeczko. Otworzyłem go i popatrzyłem na pierścionek zaręczynowy.
- Wiem, że to nie odpowiedni moment - powiedziałem to w miarę cicho - Ale .. Czy zostaniesz moją żoną ?

(Blue ? )

*Dla ciekawych ..
Jeżeli chcesz wiedzieć jak wyglądał pierścionek to masz

13 komentarzy:

  1. Czo to za pijaństwo!? O_O

    OdpowiedzUsuń
  2. No z Tobą się nie podzielić? Jak on tak samolubnie się zachować xc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie?! XD
      Jak sie Blue zgodzi to na weselu nadrobimy!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A potem ze śpiewem, mocno się chwiejąc, po weselu wracamy do komnaty xd

      Usuń
  4. Drogi Felix'ie
    TY.. prędzej będziesz spał pod stołem.. Ale jeżeli wypijesz ze,mną Więcej niż 10 Butelek To jesteś Miszczu xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba śnisz! 10 na dwóch to nic xD I ty pierwszy padniesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypijcie po 10 butelek, każdy oddzielnie xd.... ale polak potrafi więcej...

      Usuń
  6. Jestem 200% Polakiem, ale nie takie rzeczy dzieją sie w Risjii, tam norma to 50 na łebka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie pijaństwo na tym świecie o0o! Felix, ale chyba pobijesz Rusków?

      Usuń
  7. Felix Felix Felix xD Zobaczymy na weselu .. ! Ciekawe Kto Wygra xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że mój Felix! xD

    OdpowiedzUsuń