czwartek, 24 kwietnia 2014

Od Sidney'a-Wielki powrót?

"W trakcie drogi, stanąłem po chwili. Dotarło do mnie że, zostawiłem tam osobę, w której się chyba.... Zakochałem? Tak, chyba tak! Zacząłem biec, jak najszybciej w stronę zamku. Zapytałem się kogoś gdzie jest pokój Yumi, i pobiegłem tam, o mało co nie zabijając się na schodach.
Wparowałem jak dziki. Yumi leżała na łóżku. Popatrzyłem jej w oczy.
-Yumi! Yumi...Ja... To była najgłupsza rzecz jaką zrobiłem... Teraz, wiem że moje miejsce jest tutaj. Przy tobie.-powiedziałem."

<Yumi? Zrozumiałem to :3>

~~~~~~~~
Yumi, proszę przypilnuj go, bo ja człeka nie ogarniam~
Ale szybko wrócił, chyba się za Tobą stęsknił //o//

12 komentarzy:

  1. Blue, Trzeba chyba zrobić na Watasze Psychiatryk xD Od razu i mnie tam wyślesz ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, jasne, sorry ale jesteś drugi na liście zaraz po mnie xD

      Usuń
  2. Ok Ok xD. Ty .. A może znajdziemy sobie jakiś Burdel xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha xD Tego już dziewczyny nie przeżyją xD Albo raczej my nie przeżyjemy x.x

      Usuń
  3. x.x Cii .. Będziemy Uciekać po nocy jak będą słodko spać w swoich różowych kordeukach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDD Spoko, zawsze znajdzie się taka menda co się wygada x.x

      Usuń
  4. ^-^ Kogo masz na Myśli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z imienia przecież nie wymienię ^^
      Przecież nie powiesz, że wszyscy nas lubią xD

      Usuń
  5. A więc plan jest taki :
    1. Złapiemy go
    2. Przerobimy na mielone
    3. Usmażymy
    4. Wyślemy Dzieciom z Afryki ;3

    Jakieś Sugestie Kowalski xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko...., ale jedna uwaga, trzeba by tak zrobić z większością watahy xD
      Bo praktycznie każdy lubi bardziej Blue i Riv niż nas xD

      Usuń
  6. Już mi tak nie schlebiajcie xD

    OdpowiedzUsuń