środa, 23 kwietnia 2014

Od Shadow'a c.d. Blue

- A nie miałaś jakiś wrogów - Zapytałem
-Nie .. Chyba nie
- To dobrze ..
Znów wziąłem łyk herbaty. Myślałem nad tym snem
- Wiesz co - Powiedziałem - Idź i połóż się spać. Musisz być wypoczęta
Odstawiłem Kubki od herbaty i poszliśmy w stronę pokoju Blue. Stanęliśmy przed pokojem dziewczyny.
- Dobra Noc Shadow - Powiedziała Blue
- Dobra Noc i Kolorowych Snów - odpowiedziałem
Zamknęła drzwi i odwróciłem się. Szedłem w stronę pokoju. Otworzyłem drzwi i zapaliłem lampkę nocną. Położyłem się i zasnąłem.
*Następnego Ranka *
Było gdzieś tak po 6. Wstałem i ubrałem się. Poszedłem do kuchni. Po całej kuchni latała Bule.
- Cześć Blue - Podszedłem i dałem całusa w jej różowe usta
- Cześć Shad
- Wyspałaś się ? - Zapytałem

(Blue ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz