wtorek, 31 grudnia 2013

Od Rinevy do Gammy

Zastanawiało mnie jedno- czy jest zwyczajnym człowiekiem, czy też potrafi zmieniać się w wilka. Mogłabym się o to zapytać... A jeśli nie? Co wtedy zrobię? Może obrócę w żart? Będzie trzeba, bo zanim zdążyłam pomyśleć, to wyparowałam:
- Umiesz zmieniać się w wilka?
Dziewczyna odłożyła kanapkę, którą zaczęła i spojrzała na mnie zdziwiona. Milczałyśmy przez dłuższą chwilę. Już miałam powiedzieć coś w stylu "To taki żart, chciałam sprawdzić, jak zareagujesz" i się zaśmiać, kiedy odpowiedziała w końcu:
- Ty też?
Kiwnęłam głową.
- I nie tylko ja. Mieszka tutaj cała masa osób, które to potrafią.- uśmiechnęłam się.- Tworzymy watahę. Chcesz dołączyć? Blue i Alex na pewno się zgodzą.
W jej spojrzeniu mignęła mi radość. Czyżby się zgodziła? Jeśli tak to miałabym z kim spędzać czas. Mimo, iż krótko się znamy, polubiłam ją.

< Gamma? :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz