poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Blue d.c Alex'a

Byłam podniecona tym że w końcu pójdziemy na taką randkę. 
Wbiegłam do pokoju, zamknęłam drzwi i zaczęłam grzebać w szafie. Zrobił się straszny bałagan, wolałabym żeby nikt tego nie zobaczył. 
Kiedy w końcu z szafy wygrzebałam fioletowo-różową sukienkę, włożyłam wszystko z powrotem do szafy, oczywiście złożone, przynajmniej jakoś tak to wyglądało. Kiedy ogarnęłam już ten bajzel była godz 12:00. Jeszcze tylko 3 godz. Nie mogłam już doczekać się. Zapisałam jakieś bzdury o uczuciach w pamiętniku, żeby mi się nie nudziło, jakoś 30 min. tak zleciało. Riv poprosiła mnie bym pomogła jej zrobić obiad dla wszystkich. Oczywiście nie wytrzymałam i powiedziałam, że nas nie będzie, bo idziemy na randkę. Ale jako dobra koleżanka, nie odmówiłam pomocy w kuchni. Pomogłam zrobić surówkę i ciasto. Była już godz. 13:30, powiedziałam że już jej niestety nie mogę pomóc, bo chcę się przygotować przed wyjściem. Pobiegłam do łazienki by wziąć prysznic jakoś czas szybko zleciał i zanim się zorientowałam była 14:14 szybko pobiegłam do pokoju, ale nigdzie nie mogłam znaleźć suszarki, pobiegłam więc do pokoju Riv, po jej, z nadzieją że się nawet nie zorientuje. I miałam rację, wysuszyłam włosy i już miałam się przebierać. Spojrzałam na zegarek była 14:45. Wrzasnęłam z przerażenia i zaczęłam szybko ubierać sukienkę, oczywiści nie mogłam zapiąć zamka, ale na szczęście Riv mnie poratowała, oddałam jej przy okazji suszarkę. Zostało jeszcze 10 min. do umówionej godz. Zeszłam na dół, jak bym nie chciała, oczywiście wszyscy musieli przyjść wcześniej na obiad. Pogadałam chwilę z nimi. I wtedy dopiero mnie olśniło, że nie mam żadnych butów, pasujących do sukienki. Ale za to w szafie u Lucy, było sporo towaru z wyższej półki, poprosiłam więc by mi pożyczyła jedną parę na ten wieczór. Zgodziła się, szybko poszłyśmy do jej pokoju i znalazłyśmy parę pasującą do sukienki i zeszłyśmy na dół. Przy wyjściu na zewnątrz założyłam je. Pasowały, fryzura nie zniszczona, a sukienka i buty były śliczne. Mam nadzieję, że spodobają się też Alex'owi. 


<Alex?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz