sobota, 28 grudnia 2013

Od Blue c.d Felix'a

Spuściłam wzrok, a po chwili spojrzałam na Alex'a.
-Jeśli odblokuję te wspomnienia-przerwałam-czy mogą wystąpić jakieś komplikacje?
Alex i Lucy spojrzeli na mnie, z lekkim zamartwieniem. Wtedy odezwał się Felix:
-Możesz utracić te wspomnienia które już masz-powiedział oschle.
-Ahhhhy-Dałam do zrozumienia, iż wiem co to oznacza.-Chcę, wiedzieć, chcę poznać te wspomnienia.
-Nieeee-pokręcił głową negatywnie Alex-Nie zgadzam się.
Spojrzałam na niego i powiedziałam delikatnym głosem:
-Ale...-przerwałam-Ja się zgadzam.
-Rozumiem to, że chcesz znać przeszłość-powiedział i szczerze myślałam że już się zgodzi.-Ale te wspomnienia, też są ważne i mimo wszystko ja się nie zgadzam.
-Nie masz tu nic do gadania-'wybuchnęłam'
-Ależ mam i to dużo.-Odezwał się wzburzony.
-Jak możesz mieć, skoro nie miałeś takich złych wspomnień.-Spojrzałam na niego.-A może one będą dobre...?-przerwał mi
-Skąd możesz to wiedzieć...-wziął oddech-One przecież mogą być gorsze...
Spuściłam głowę, nic przez chwilę nie mówiąc kiedy w końcu do rozmowy włączyła się Lucy:
-A ty?-wzięła moją stronę-To jej wspomnienia i ona decyduje o nich.-Powiedziała pewnie patrząc na niego, ale po chwili schyliła głowę.
-Nie wtrącaj się.-Warknął
Wystraszyła się.
-Nie krzycz na nią.-podniosłam głos
Alex już znów chciał coś powiedzieć kiedy Felix mu przerwał:
-Niech ona decyduje-jak zwykle oschle, ale chyba dotarło do Alex'a to w końcu. Warkną cicho i wyszedł z pokoju, Lucy też tak zrobiła nie chciała mieszać się w to, ani przeszkadzać.

<Felix?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz