sobota, 28 grudnia 2013

Od Felix'a d.c. Rinevy

- Nie rób tak - skrzywiłem się
- Bo co? - zaśmiała się widocznie zadowolona, ze zareagowałem i dźgnęła mnie jeszcze raz. 
Pokazałem jej język. Zaśmiała się.  Znowu mnie szturchnęła
- No przestań no! - prawie krzyknąłem 
- Aż tak ci to przeszkadza? - zapytała ze śmiechem 
- Tak - skrzywiłem się 
- to masz problem - zaśmiała się 
Popchnąłem ją wrzucając w zaspę. Na chwilę zniknęła w śniegu. 
- Wszystko okej? - zapytałem kucając koło zaspy
Nagle wystrzeliła z niej jako wilk i zaczęła biec lasem. Zmieniłem się w wilka i ruszyłem za nią. Po chwili ją dogoniłem. Pojawiłem się przed nią i zmieniłem się w człowieka, zrobiła to samo i na mnie wpadła. Wywróciłem się do tyłu ciągnąc ją za sobą. Zaczęliśmy się turlać z górki. Stanęliśmy po chwili już na ziemi. Kręciło mi się w głowie. Po chwili wróciła mi przytomność myślenia, przez zimny śnieg pod głową. Riv leżała na mnie dotarło to do mnie, a po chwili jeszcze to, że się całujemy. Wzdrygnąłem się lekko, ona też zaraz potem doszła do siebie

< Riv? Chyba nie zaskoczyło xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz