sobota, 28 grudnia 2013

Od Felix'a d.c. Riv

Zaskoczyło mnie to tak, że nie mogłem się nawet ruszyć. Dopiero po chwili doszedłem do siebie. 
- Felix? - zapytała po chwili
- tak? - wbiłem wzrok w ziemię
- Nie czujesz tego co ja? - zapytała 
Nie odpowiedziałem. Nie znałem na to odpowiedzi, więc nie chciałem powiedzieć czegoś czego później pożałuje. Odwróciła się i ruszyła przed siebie. W końcu odrzuciłem wszystkie myśli, trudno, żałować będę później. Pojawiłem się przed nią zagradzając drogę i pocałowałem długo. Odwzajemniła to objęła moją szyję. Niepewnie objąłem jej talie, staliśmy tak dość długo. 

< Riv? Szał, Blue się będzie cieszyć xDDD>

7 komentarzy:

  1. Piszczę z radości xDDDDD Udzielę jednak tego ślubu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jeszcze nic nie wiadomo księdzu xD

      Usuń
    2. A w razie rozwodu to ja jestem sądem i waszym prokuratorem, więc są też inne opcje, więc się nie martwcie, znajdę coś dla Siebie

      Usuń
  2. rozwodu nie będzie, a jak jednak nastanie to masz być po mojej stronie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey ;3 Wasza dwójka może nie wrócić na noc <3 Spokojnie, macie moje błogosławieństwo. W razie wpadki ja chcę być chrzestną ;D

      Usuń
    2. A ja jak zawsze nie mam nic do gadania, nie?

      Usuń
    3. Nikt Cię o zdanie nie pytał :D Ale pozwalam Ci się wypowiedzieć.

      Usuń