poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Blue d.c Alex'a

Nie wiedziałam co powiedzieć, no cóż, nawet głos mi odebrało, dlatego wyszeptałam. 
Wiedziałam, że chcę spędzić resztę mego, marnego, życia z nim. Choć nie myślałam, że naprawdę po to mnie zaprosił. Odruchowo poprawiłam włosy, ludzie gapili się na nas uśmiechając i szepcząc, że śliczna z nas para, pewna kobieta siedząca w pobliskim stoliku, wyszeptała do mnie, że gdyby była na moim miejscu, to nie wahała by się podjąć tak ważnej decyzji. Otrząsnęłam się z tej pięknej sceny i rozejrzałam po sali, wszyscy goście nerwowo czekali na moją decyzje, w końcu nie usłyszeli jej. Nawet Alex nie był pewny tego co usłyszał.
-Tak-Powiedziałam drżącym głosem.
Uśmiechnęłam się w stronę chłopaka, który odetchnął z ulgą. Goście, mojej ulubionej restauracji zaczęli być brawo, miałam łzy w oczach. Kiedy Alex wstał, odwróciłam się w stronę pewnego mężczyzny, który przedstawił się nam jako właściciel tej restauracji, byłam zachwycona. Choć po Alex'ie było widać niepewność, gdyż odpłynęłam w rozmowie z właścicielem tak luksusowej restauracji.


<Alex?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz