niedziela, 20 kwietnia 2014

Od Blue c.d. Shadow'a

Zdziwiło mnie, to co zrobił. Mimo tego, że też coś zaczynałam do niego czuć. W końcu moje serce łatwo było podbić, wystarczyło być miłym i zabajerować kwiatkami.
Kiedy oderwał swoje usta od moi spojrzał na mnie, a raczej mi w oczy. Zapewne oczekiwał ~Ja ciebie też~ I wszyscy HEPPY! [Nie, nie. Ja chcę rozlewu kurdę krwi! Coś się wymyśli xD]
-A ty? Czy ty coś do mnie czujesz?-zapytał
-Nie wiem czy to aby na pewno to czego oczekujesz...
-Nie martw się!-powiedział -Sprawię byś zakochiwała się we mnie codziennie.
Uśmiechnęłam się na jego słowa. Mimo wszystko, cieszę się. Bo od kiedy dołączył coś mnie do niego ciągnęło...
Była niedziela. Od tam tej pory nie rozmawiałam z Shadow'em. Zobaczyłam go, śpiącego na kanapie. [Aż chciało się wylać na niego wiadro wody]
Przykucnęłam obok z uśmiechem [Poszpamię wam mojąm gębką]:

















Długo nie musiałam czekać, aż się mój "Romeo" obudzi

<Shad? Od dziś jesteś Dżomeo>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz