poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Od Yumi

Kręciłam się po lesie bez celu. Mój Hiashi (pegaz) kroczył tuż obok. Nie odstępował mnie na krok. Przyglądałam się śladom na ziemi. Zobaczyłam odcisk łapy wilka, szłam za nimi. Po chwili zdziwiły mnie ślady, ponieważ kończyły się wilcze a zaczynały ludzkie. Wsiadałam na Hiashi’ego i ruszyłam po śladach. Po jakimś czasie dotarliśmy na polankę gdzie ujrzałam odwróconą postać. Była ona tajemnicza i nieco mroczna.
~Podejdź bliżej~ pomyślałam
Niestety ogier ani drgnął. Czułam, że nie jest przekonany. Spojrzałam na konia. Po krótkiej chwili skierowałam wzrok w stronę tajemniczej postaci. Niebyło jej przestraszyłam się nieco. Hiashi od razu zawrócił. Usłyszałam cichy aczkolwiek wyraźny głos, był on nieco przerażający
-Kim jesteś?
Nie odpowiedziałam. Po chwili ujrzałam go na dróżce. Zagrodził on drogę. Hiashi stanął na tylnych kopytach bo odstraszyć osobnika. Zrobił to niespodziewanie. Spadłam na ziemię.

<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz