niedziela, 20 kwietnia 2014

Od Blue c.d. Noun'a

Widząc chłopaka wstałam z masy ciuchów. I powiedziałam:
-Dzięki, że wczoraj to zaniosłeś tu.-przerwałam-Byłam tam zmęczona, że zasnęłam w ubraniach.
Riv spojrzała się na taką bluzkę i krótkie spodenki. Myśli, myśli- komu by pasowały...?
-Bluuuue-no to się zaczyna-Przymierz to! I to też możesz! O to też zobacz! A ta sukienka!
-Przyniosłam jeszcze strój kompielowy, ale nie wiem na kogo wejdzie-zaśmiałam się. 
-O tam wszystkie jesteśmy chude, na którąś na pewno
Przymierzyłam kilka rzeczy:
-Te ostatnie jest dziwne...-powiedziałam siadając
-Ale ładnie wyglądasz-uśmiechnęła się do mnie Riv
-Wcale nie. 
O tam teraz moja kolej-Powiedziała Riv:
-W tym ostatnim mundurku Ci ładnie.-Powiedziałam zakładając jej opaskę "wilcze uszka" ma głowę.
-Nie wybrzydzam.
-Ale sukienka ta druga też ładnie wygląda. 
-Amy! Mam kilka rzeczy też specjalnie dla Ciebie-powiedziałam z uśmiechem: 
-W tej czarnej sukience bosko wyglądasz!-Powiedziałyśmy z Riv na raz
-Serio?-zapytała
-Yhym...To ona jest automatycznie twoja
-Dzięki!

<Noun?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz