poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Od Blue c.d. Crazy

-Miło Cię poznać-powiedział wilk
-Mi również-uśmiechnęłam się.Nim zdążyłam zapytać o co kolwiek. Za mną wyczułam demona, który pewnie wyszedł przez jakiś portal niedaleko. Szybko zmieniłam postać i zmieniłam się w Mi, zadałam kilka cięć i w niecałe 15 minut demon padł. Oczywiście mój nowy kolega, pomógł mi pokonać potwora. Zmieniłam się znów w moją normalną postać. Ale niestety to nie był koniec, kłopotów. Okazało się że z portalu wyszło jakieś 10 demonów.
Syknęłam ze złości i przyzwałam wszystkie nieśmiertelne wojowniczki. Oczywiście, bardzo osłabiło mnie użycie czegoś tak ekstremalnego. Więc po chwili użyłam "Przypływu Adrenaliny" i paru innych mocy. Pod naszymi nogami leżało stadko nieżywych demonów, których ciała po chwili wyparowało. Wraz z mym nowym towarzyszem znaleźliśmy portal i zamknęliśmy go. Zmieniliśmy się w wilki i po paru minutach biegu. Byliśmy przy zamku. Znów zmieniłam się w człowieka. Crazy powtórzył mój ruch.


<Crazy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz