wtorek, 11 lutego 2014

Wyprawa Blue cz. VIII

Zamknęłam oczy szykując się na śmierć. Nagle poczułam ciepło, coś lub ktoś mnie uleczał. Nie potrafiłam otworzyć oczu. Czułam jak moje rany goją się w mgnieniu oka. Kiedy tylko mogłam otworzyć oczy; zobaczyłam 4 dziewczyny które walczą z Orionem. Nagle wszystkie podeszły do mnie, a strażnika zostawiły pół żywego.
-Pani...-powiedziała dziewczyna, która miała miecz.
Byłam zdziwiona, w pierwszej chwili pomyślałam że mówi do Shiro, ale po chwili dotarło do mnie że mówi do mnie. Choć ze zdziwienia wskazałam na siebie. A one na raz pokiwały głową.
-Tylko dziś...-powiedziała druga z dziewczyn
-Użyjemy swoich własnych ciał, by walczyć u twego boku.-powiedziała trzecia z nich.
-EJ! To była moja kwestia! Ukradłaś mi kwestię!-Zaczęła się kłótnia między nie znanymi dziewczynami
-Przestańcie!-Powiedziała pierwsza dziewczyna. A pozostałe tylko pokiwały głową.-Od dziś jesteś naszą panią
Powiedziała kierując wzrok na mnie.
-Nie powiedziała bym tak-odezwała się dziewczyna z łukiem.-Jest raczej teraz właścicielką serca.
-Też prawda, to nie znaczy, że musimy być jej posłuszne.-powiedziała trzecia z dziewcząt wymachując mi włócznią przed twarzą.
-EJ! Jeszcze zrobisz tym komuś krzywdę-rzekła dziewczyna z mieczem.
-Będziecie dla mnie walczyć?-zapytałam ze zdziwieniem- A już myślałam że kopnę w kalendarz.-uśmiechnęłam się po czym wszystkie wybuchły śmiechem.
-Chyba się zgodzę.-powiedziały obydwie które jeszcze przed chwilą były dla mnie nie miłe.
Uśmiechnęłam się w stronę dziewczyn;
-Ja jestem Mi-powiedziała pierwsza z dziewcząt- Mode: Sword*. Jeśli chcesz walczyć mną powiedz:
~Mode:Sword,
a jeśli przywołać wystarczy moje imię: Mi

-Ja nazywam się Ro-przedstawiła się druga z dziewcząt- Mode: Summoner*. Jeśli chcesz mną walczyć wypowiedz: 
~Mode: Summoner
a jeśli przywołać wystarczy: Ro

-Moje imię to Q [czyt. Ku]-rzekła trzecia z wojowniczek-Mode: Spear*. Jeśli chcesz mną walczyć wymów:
~Mode: Spear,
a jeśli przywołać powiedz moje imię; Q

-Nie będę powtarzać, więc zapamiętaj. Moje imię to Yu- powiedziała ostatnia-Mode: Bow*. Jeśli chcesz mną walczyć powiedz:
~Mode: Bow,
a jeśli tylko przywołać, to mnie nie przywołuj. Ale jeśli będziesz mieć taki super powód to wystarczy moje imię, pamiętasz je?

-Tak, jesteś Bu-powiedziałam.
-Yu! Mówiłam żebyś zapamiętała!
-Pamiętam, Pamiętam. Buuuu!-zaśmiałam się, a ze mną Mi, Ro i Q.-Masz na imię Yu.-powiedziałam poważniej.

(CIĄG DALSZY NASTĄPI)

No więc tak:
*Sword- po ang. Miecz
*Summoner- po ang. Przywoływacz
*Spear- po ang. włócznia, oszczep 
*Bow- po ang. łuk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz