piątek, 20 czerwca 2014

Sen- Podziemny Korytarz cz. I od Crazy

Przybyłem do skrzydła szpitalnego gdzie leżała śpiąca Blue,leżała bez ducha ale oddychała,zastanawiałem się co jej dolega,potem w mojej głowie pojawiły się...demony i widziałem też siebie,trzymałem rękojeść miecza i obraz się zamazał,złapałem się za głowę,na stole leżał zniszczony naszyjnik,potem pojawiła się kolejna wizja,pojawił się podziemny korytarz i demony z wielkimi krwawymi szponami i krwistymi ślepiami,wybiegłem ze skrzydła szpitalnego i biegłem w stronę wyjścia,zmieniłem się w człowieka...naglę uniosłem się w powietrze sam nie wiem czemu,i naglę wylądowałem na twardym betonie,na ścianach pojawiły znaki ruiczne i przywołałem miecz
i zacząłem iść korytarzami,była martwa cisza,zacząłem się zastanawiać co ja tu robię,wtedy usłyszałem krwawe i głośne krzyki
i piszczenie jakiejś kobiety,zatkałem uszy bo nie mogłem tego słuchać
i naglę okrążyły mnie demony,uniosłem miecz a jego brzęk dodawał mi odwagi


<To Be Continued>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz