niedziela, 4 maja 2014

Od Yumi c.d. Sidney'a

Sidney zatrzymał się tuż przy skraju lasu. Zsiedliśmy z Harley’a. Nie ukrywam podobają mi się takie cacka lecz jak dla mnie były za ciężkie, sama nie dałabym rady go utrzymać. Dzięki chłopakowi spełniło się 1 z moich marzeń.
-Dziękuję Ci –powiedziałam i pocałowałam go w policzek
„Trzymałam” w sobie Hiashi’ego czułam, że jest zły no ale cóż to było moje życie. Wiedziałam z kim chcę być. Pegaz dobrze wiedział, że kocham Sidney’a. Nagle usłyszałam ryk dochodzący ze środka jeziora. Spojrzeliśmy w tamtą stronę i ujrzeliśmy Krewetkę. Stanęliśmy na brzegu. Klaczka po chwili była dość blisko.
-Cześć Mała –powiedział Sidney
-Witaj Krewetko –rzekłam z uśmiechem
Wydała z siebie radosny ryk. W jednej chwili przyszło mi do głowy parę pytań na temat Krewetki
-Sidney czym się żywi Krewetka? –zapytałam ciekawa       [Planktonem xD]

<Sidney?>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
UWAGA: Krewetki żywią się planktonem!~
Nie, no musiałam.... XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz