poniedziałek, 12 maja 2014

Od Lilliane

Byłam wyczerpana. Zbliżałam się do terytorium jednej z watah. Prawdopodobnie szmaragdowej nocy. Zatrzymałam się na kolejny odpoczynek.
Nie miałam nawet siły na przemianę, której potrzebowałam. Jednak nie długo mój odpoczynek trwał bo usłyszałam jak w okół biegają wilki z watahy. Wiedziałam że nie powinnam była tego robić, mogłam zrobić koło w okół terytorium ale nie- musiałam tutaj wejść.
-Kim jesteś i co tu robisz? - spytała wilczyca o błękitnych oczach, zapewne Alpha.
-Lilliane -odparłam słabym głosem
-Ona jest ranna. - zauważyła inna wilczyca
Alpha przybrała wyraz twarzy który mówił wszystko - zastanawiała się nad czymś.
Moje oczy powoli się zamykały.'' Nie umieram, tylko potrzebuję snu'' - pomyślałam -taką mam nadzieję''

~~~~
Blue, co zrobisz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz