Sen - Nowy event

Fabuła

Blue zapadła w tygodniową śpiączkę, miała w tym czasie wiele snów. W jej snach członkowie watahy pojawiali się w różnych miejscach i musieli walczyć z demonami. Jak w nią zapadła? Wszystko znajdziecie w opowiadaniu - "Śpiączka - Początek" autorstwa Blue.

O co chodzi?

Proszę o napisanie opowiadania na temat tego co wydarzyło się z tobą w śnie Blue. O walce z demonami i na koniec o walce z Bossem swojego terenu. Sen Blue o tobie kończy się w chwili gdy pokonasz bossa lub gdy boss Cię zabije. Małe demony możesz spotkać praktycznie wszędzie.

Jakieś zasady?

  1. Nie spotykamy siebie nawzajem więc ewentualnie można opowiadanie podzielić na części, ale nie kazać komuś dokończyć
  2. Możesz być tylko tam gdzie obejmuje teren
  3. To co stanie się z postacią w czasie snu nie wpływa na jej życie na co dzień, np. śmierć czy kalectwo
  4. Nie musisz pokonać Bossa ważne by było ciekawie 
  5. Nie można przechodzić pomiędzy " planszami"
  6. Pisać można zarówno w pierwszej jak i w trzeciej 
  7. Niech będzie tym minimum 10 linijek 

Kto i jak będzie to oceniać?

Oceniają
Oczywiście jak zawsze będzie przeprowadzona ankieta, ale tylko by znać wasze zdanie. Tym razem główne zdanie będą mieć administratorzy.

Pod uwagę bierzemy:
  • Głównie styl opowiadania
  • Akcje ( ciekawość) i to w jakim tempie się ona rozgrywa
  • Długość też będzie poniekąd brana pod uwagę, gdyż opowiadanie z 20 linijkami nie może się równać z tym które ma 5 części po 50 linijek. 
  • Opis przeżyć, lepsze są opowiadanie, w których bardziej wczuwa się w postać, w jej uczucia. 

Plansze:

Labirynt - Jego ściany tworzą czterometrowe, betonowe ściany. Ścian nie da się ominąć, ani przejść górą, więc trzeba po prostu iść przed siebie. Wszystkie próby "hackowania" tej zasady są udaremniane przez sam labirynt, więc wydaje się jak żywy.
Boss: Acer
 


Mroczny las - W tym lesie cały czas panuje noc, nie da się z niego wyjść, cała plansza to niekończący się las. Jednak idąc przed siebie masz wrażenie, że zaraz z niego wyjdziesz, to złudzenie optyczne może doprowadzić do obłędu.
Boss: Cruentis
Lilliane - Part 1


Podziemne korytarze - Podobnie jak labirynt nie mają końca. To nie miejsce dla kogoś kto ma klaustrofobie bo mógłby tam zwariować i to bardzo szybko.Każdy korytarz wygląda wręcz tak samo więc zgubienie się tutaj jest prostsze niż mycie rąk
Boss: Arachnid
Crazy - Part 1,


Lodowa pustynia - Tutaj najlepszą rozrywką krajobrazu są kilkumetrowe, lodowe kry, które i tak występują dość rzadko. Nie ma tu praktycznie nic, za to jest świetna widoczność na.... śnieg! Tak, tak nie ma praktycznie nic innego prócz śniegu, mrozu i demonów
Boss: Blizzard



Wymarła wioska - wszystkie domy wyglądają jak najbardziej na zadbane, jednak ani śladu tutaj żywej duszy. Domy są wysokie i układają się wręcz w labirynt. Część domów jest zamknięta na klucze i nie da się ich otworzyć
Boss: Simia
Noun - Part 1


Latające wyspy - Latające wyspy to schemat wysp unoszących się w powietrzu. Łączą je wyłącznie niewielkie mosty zbudowane z lian. Pod nimi jest całkowita pustka - Białe chmury okalające wszystko w dole. nie dość, że są dość daleko od wysp ( o parę kilometrów w dół) dodatkowo są zawsze tak gęste, że nie widać tego co jest pod nimi. Wyspy porasta bujna roślinność rodem z dżungli
Boss: Domine Caeli
Od Yoru - Party



Podwodna kraina - Kraina znajdująca się pod wodą. Na potrzeby eventu jeśli twój wilk pojawi się tutaj będzie miał moc oddychania pod wodą. Lecz tylko na potrzeby eventu. Można tam spotkać nie tylko demony, lub strażników ( syreny, wodniki i trytonów) ale także różnego rodzaju ryby, rekiny, ssaki wodne.
Boss: Kraken



Zamek Nocy - Zamek pełny duchów, upiorów i naturalnie demonów. Dom nie wypuści Cię puki nie zniszczysz drzemiącego w nim demona. Jest tam mnóstwo starych pokoi i pamiątek po kiedyś mieszkającej tam rodzinie...
Boss: Saga
Willow - Part 1, Part 2, Part 3



Kopalnie - stare, opuszczone kopalnie krasnoludów, mieszczące się głęboko pod ziemią. Wszystko wygląda jak wielkie ruiny świątyni zbudowane z wielkich, czerwonych skał. Większość drzwi w nich jest jednak zbyt małych dla człowieka i w korytarzach trzeba być zgiętym w pół by przejść.
Boss: Magnum


Bossy

Acer - Jest to demon, który potrafi przybrać wygląd każdej osoby lub rzeczy, którą zobaczy. Jego prawdziwy wygląd [ rysunek u góry] nie jest zbyt przyjemny dla oczu. Jest to demon rozumny, więc nie rzuci się na was jak dzikie zwierze. Może się zmienić we wszystko jednak jego ulubioną formą była jedna z jego ofiar [ zdjęcie na dole].


Cruentis - Nie wyłania się zbyt często z gęstwiny. Jest to bardziej padlinożerca. Woli by inne demony wykończyły jego ofiarę, a następnie wypija z niej krew. [ rysunek niżej]. Jeśli myślisz, że przewód, którym ją wypija jest jego słabym punktem to się mylisz, to jest jego najskuteczniejsza broń, którą w razie czego dusi ofiarę.


Arachnid - Człowiek pająk żyjący w Podziemnym labiryncie. Jest agresywny i bezwzględny. To nie demon rozumny, z którym można rozmawiać. On zabije Cię bez ceregieli. Jego domem w tej plątaninie korytarzy jak wielka sala cała  pajęczynach gdzie znosi swoje ofiary.     


Blizzard - Lodowy potwór, jego atutem są duże rozmiary i siła. Wychodzi na powierzchnie jedynie w czasie mocnej zamieci, więc uważajcie. Na wysokość mierzy 10 metrów więc z łatwością może Cię przydepnąć lub zgnieść.


Simia - Jest bardzo szybki i świetnie porusza się między budynkami. Uwielbia ścigać swoje ofiary i na początek bawić się z nimi w kotka i myszkę. Nie jest to demon rozumny, więc nie ma co próbować błagać o litość.


Domine Caeli - Podniebna Pani ma wielu pomocników, demony na Latających wyspach są jej całkowicie posłuszne więc może z nimi robić praktycznie co chce. Dzięki nim może się również poruszać między wyspami, jednak woli pozostawać jedynie na jednej - na której mieszka.


Kraken - Wielki potwór morski, postrach, a jednocześnie strażnik głębin. Nie jest może tak wielki jak w marynarskich opowieściach ale to nie znaczy, że jest malutki i bezbronny. Ma wiele sposobów na zabijanie, nie musi być to wyłączeni uduszenie macką bądź odgryzienie głowy


Saga - Demon duch, jest ona mieszkańcem Zamku Nocy. Na pierwszy rzut oka wyglądająca na normalnego człowieka jednak gdy się zbliżysz zmienia się nie do poznania. Jest demonem w połowie rozumnym więc od wielu rzeczy zależy czy zabije czy nie.


Magnum - Wielki demon, w jego wnętrzu jest lawa, a skóra jest zrobiona z grubego kamienia. Mimo, że jest skuty łańcuchami to postach kopalni krasnoludów. Demon nierozumny, pierwsze co zrobi jak Cię zobaczy? Spróbuje zeżreć lub zabić.

6 komentarzy: